2011. máj. 19.

Szótár a másik nemhez


Ezt mondja------------------Erre gondol

Igen =Nem

Nem = Igen

Talán = Nem

Sajnálom = Sajnálni fogod

Szükségünk lenne egy ..... = Szeretnék egy ....

Csináld ahogy akarod! = Ezt még nagyon megbánod!

Persze ... folytasd csak nyugodtan = Szeretném ha abbahagynád!

Nem vagyok ideges = Hogy a francba ne lennék ideges te idióta!

Olyan ...férfias vagy ma = Büdös vagy és borotválkoznod kéne!

Olyan figyelmes vagy ma = Állandóan csak a szex jár a fejedbe?

Olyan kényelmetlen ez a konyha = Szeretnék egy új lakást

Szerintem ott jobb lenne = ODA rakd!!!

Szeretsz? = Szeretnék valami nagyon drága dolgot kérni!

Ugye nagyon szeretsz? = Csináltam ma valamit, aminek nagyon nem fogsz örülni

Egy perc és mehetünk = Vedd le a cipőd, és keress valami szórakoztató filmet a tv-ben!

Nem híztam egy kicsit? = Mond, hogy gyönyörű vagyok!

Meg kell tanulnod normálisan kommunikálni = Érts egyet velem

Nem kiabálok! = Persze hogy kiabálok, amikor ilyen fontos dologról van szó!


Férfi


Fáradt vagyok = Fáradt vagyok

Éhes vagyok = Éhes vagyok

Álmos vagyok = Álmos vagyok

Eljössz velem moziba? = Szívesen lefektetnélek!

Ne vacsorázzunk együtt? = Szívesen lefektetnélek!

Felhívhatlak majd? = Szívesen lefektetnélek!

Jössz táncolni? = Szívesen lefektetnélek!

Klassz a pólód! = Klasszak a melleid!

Olyan feszültnek tűnsz! Megmasszírozhatlak ? = Szívesen végigtapiználak!

Mi a baj drágám? = Asszem' ma este nem lesz szex

Unatkozom! = Mit szólnál egy kis szexhez

Szeretlek! = Gyere feküdjünk le!

Persze, hogy én is szeretlek! = Na most már lefekszünk végre?

/Vásárlás közben/ Szerintem ez jobban néz ki! = Vedd meg, akármelyik ruhát, és végre húzzunk már haza!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzászólás??