2011. márc. 13.

Isteni

Az Isten megteremtette az embert. A Colt 45-ös pedig egyenlővé tette vele.

A sör Isten bizonyítéka arra, hogy szeret minket…

Isten él – csak nem akar belekeveredni a dolgokba.

Istenem, bocsásd meg nekem a sok apró csínyt, amit elkövetek ellened, és én megbocsátom azt az egy nagyot, amit te követtél el ellenem.

S Isten mondá vala: Megteremtem az alkoholt, hogy az emberek boldogok legyenek, jobban dolgozzanak és, hogy üdvözítsenek engem miatta. S Isten mondá most: Néha vannak rossz döntéseim!

Kértem Istent adjon tüzet, adott gyufát. Kértem fát, adott egy erdőt. Kértem mutasson egy homokost, erre megadta a számodat!

Isten megteremti a férfit, és mondá: hogy ez szép, majd Isten megteremti a nőt, és mondá: – Na mindegy, majd kifesti magát…

Ha meg akarod nevettetni Istent, mesélj neki a terveidről.

Isten megteremtette az embert, mert a majomban csalódott. Aztán inkább felhagyott a kísérletezéssel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzászólás??