2011. jún. 9.

Amit ne mondj egy rendőrnek igazoltatáskor

Mekkora szerencse, hogy a kedves édesanyja nem látja a gondolataimat... :)


Munka után megvárhatlak?


Biztos úr, tudta hogy minden ember rendőrnek születik, csak van, aki továbbtanul:)


Megfogná a söröm amig előveszem a jogsimat??


Azt hittem már legális.


Nahát, magának legalább 240-nel kellett repesztenie, ha így megelőzött! 


Hé az egy 9mm-es? Nézze majdnem ugyan olyan mint az én 45 mm-esem!


Tudja az úgy volt, hogy egy kis kokaint akartam felszippantani, mikor is a fegyverem kiesett az ölemből, és becsúszott a fékpedál alá, és ezért nem tudtam lassítani! 


Csúnya rendőr, nem kapsz fánkot.


Elnézést, de nem tudtam, hogy a radardetektorom ki van kapcsolva.


Hú, de jól néz ki a sapid, felpróbálhatom??


Igaz, hogy piros volt a lámpa, de itt tegnap sem jöttek! 


Ki engedte meg hogy fotózgassa az út mellől a kocsimat?


Biztos úr, én csak próbáltam lépést tartani a forgalommal. Az igaz, hogy nincs előttem senki, de éppen azért kellett sietnem, hogy utolérjem őket. 


Cuki fiú, te drága, kaphatnék megint egy olyan klassz testmotozást?




És egy pár viccecske:



- Álljon a falhoz!Lábakat terpeszbe!!
- Te kis huncut!Már az első talin?


- Melyik 3 év a legrettenetesebb egy rendőrnek?
- ??
- A hetedik általanos.


Beszorul egy kamion a híd alá,mire a rendőr:
- Beszorultunk,beszorultunk??
-Nem b@zzd meg, hidat szállítok!


-Rendőrbácsi, rendőrbácsi! Jó nagy feje van!!!
-És?? Nincs abba semmi!!"


Közúti ellenőrzéskor igazoltatja a rendőr a jó tündért, aki így szól hozzá:
- Rendőr, a lelked mélyén jó ember vagy. Teljesítem három kívánságodat! Mit kérsz?
- Személyit, jogosítványt, forgalmi engedélyt!


A részeges találkozik a rendőrrel. Odakiabál neki: 
- Hülye rendőr, hülye rendőr ! 
A rendőr nem akarja komolyan venni, visszakiabál: 
- Hülye részeg, hülye részeg !
 Mire a részeg :
 - De én holnapra kialszom.


‎- Mi a hülye fokozása?
- Hülye, hülyébb, leghülyébb, postás, vasutas, rendőr.


Száz rendőr közül hogyan lehet kiválasztani a tíz legbutábbat?
- Találomra.


Mi van a rendőr orrában?
- Ujjlenyomat.


Kisfiú szalad a rendőrért:
- Rendőr bácsi, jöjjön gyorsan az édesanyám felakasztotta magát!
- Engem?! – mondja döbbenten a rendőr.


A rendőr vonatjegyet vásárol:
- Egy retúr jegyet kérek.
- Hová? - kérdezi a pénztáros.
- Na mégis, mit gondol? Ide vissza!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzászólás??