2011. jún. 9.

Amit egy pasi SOHA nem mond egy csajnak




Elmosogassak....?


Jajjj ez nem láz... ez csak 38,5°C nem a Világ, ettől még talpon tudok maradni.....


Mindenkinek jobb lenne, ha anyád ideköltözne.. hiányzik.....


Itt a hosszú hétvége Drágám, majd én főzök, Te csak pihenj!


Ohh, bárcsak minden nap valentin nap lenne......


Igazad van Kicsim, hibáztam!


Drágám, majd én vigyázok a gyerekre, amíg suliban vagy......


Igazad van kicsim, tényleg Hulk kell a cicidhez, akkora ...


Drágám, itt a bankkártyám,menj és rendezd át a lakást. Ami megtetszik,azt vedd csak meg. Azt akarom,hogy jól érezd magad itthon...


Gyere ide kicsim, had nyomjam ki a pattanásaidat!


Persze szivem gyerünk együtt ruhát venni neked.


Szeretlek, és elfogadlak olyannak, amilyen vagy.


Nem szeretem a sört!


Levelezzünk néhány hétig,és majd kiderül.


Drágám, olyan kevés ruhád van, vegyél gyorsan meg mindent az idei szezonra.és ne spórolj!!!!!!


Amíg kitakarítok elmehetnél a barátnőiddel shoppingolni.


Persze találkozgathatsz a volt barátoddal!


Bocsi drágám, legközelebb kimegyek, ha finganom kell! 


Drágám! Észre vettem, hogy piszkos az autód ezért vettem neked egy újat! Remélem szereted a piros színt!


Ülj csak le, majd én ide hozom, nekem is ugyan annyi fel állni mint neked!!


Drágám letöltöttem a Joban Rosszban minden évadát a netről igy hétvégenként is együtt nézhetjük a kedvenc részeidet!


A következő nagytakarításnál dobd már ki a régi szexújságaimat, amióta ismerlek, beléjük se néztem!


Az a jó alakú nő, ott szemközt, biztos nem tudja, hogy innét belátni a fürdőszobájába, megyek, szólok neki!


Persze végighallgatlak, nem szólok közbe, mondd csak mi bánt!


Most fáradt vagyok, inkább aludjunk.


Szerinted Alvarez összejön végre Emiliaval, vagy közben kiderül, hogy mégis ő az eltitkolt féltestvér, akit a Perez család rejtegetett a haciendáján? Úgy izgulok...


Kicsim ?! Nem nézzük inkább a született feleségeket a bajnokok ligája helyett?


‎Nincs kedvem focit nézni, inkább menjünk át vacsorázni édesanyádhoz.


Szivem, ellenzed az alkoholt? Akkor soha többet nem iszom.


Kezeld Te a távirányítót drágám!


Drágám, bütyköld már meg légyszi a zsinórokat elment a kép...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzászólás??