2011. ápr. 10.

Tulajdonképpen igaz

Nem szoktam vajas kenyeret kenni. Nálam az már főzésnek számít!


Nem aggódom az adósságom miatt. Elég nagy ahhoz, hogy tudjon magára vigyázni.


Én valahogy úgy vagyok a pasikkal, mint a zsiráfokkal. Tetszik, tetszik, de otthonra azért nem kéne. :-)


A szerénység az a művészet, hogy mások jöjjenek rá, milyen fontos vagyok.


Az élet egy hatalmas buli, csak én nem kaptam rá meghívót.

Javulni látom a dolgokat. Lehet, hogy valami fölött átsiklottam?

A rengeteg hátrányom mellett van egy csomó rossz tulajdonságom is.


A hangom akkor tesz különösen vonzóvá, ha nem énekelek.

A szomszédaim nem lehetnek valami gazdagok. Akárhányszor átmegyek hozzájuk, hogy kérjek tőlük valamit, az soha nincs nekik.


Szerintem minden ember értelmes, aki egyetért velem.

Tetszik, hogy karcsú a derekam, izmos a karom és sportos a külsőm. Csak az a baj, hogy mindezt vastag hájréteg borítja.

Engem nem lehet elképzelni, engem ki kell próbálni! :-)


Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam.

Megdöglött az aranyhalam, pedig már épp kezdte megszokni víz nélkül.


Mindenkinek alanyi joga, hogy hülye legyen, és én élek is vele.

A bánatomat italba akartam fojtani, de tud úszni az a bestia.


Az öregkor legbiztosabb jele az, ha a gyertyák többe vannak, mint a születésnapi torta. 


Egy vadászat élménye nagyban függ attól, hogy a puska melyik oldalán vagy éppen. 


Ősi repülős szabály: több repülőgép található az óceánban, mint tengeralattjáró az égen. 


 A véleménycsere az, amikor bemégy a főnöködhöz a véleményeddel és az övével jössz ki.


Aki mer, annál van a kanál. 


Nagy ésszel jó nagyot lehet tévedni! 


Bármilyen rosszat el tudok képzelni magamról, de hiába...


Ha 40 éves korod után arra ébredsz, hogy nem fáj semmid, akkor meghaltál.


Krisztus meghalt a kereszten a bűneinkért, hát ne okozzunk neki csalódást!


 Mit szerethettek a nők a férfiakban vajon, mielőtt feltalálták a pénzt?


Magyarországon azért ilyen siralmasan lassú a vasúti közlekedés, mert meg kell őriznünk a nagy ország látszatát!


Ha az idegenek olyan okosak, hogy bírnak utazni az űrben, akkor miért a leghülyébbeket rabolják el?


A sláger az a zene, ami a füleden bemegy és a könyöködön kijön.


 Csak a hangom gátolta meg az énekesi pályafutásomat.


Jobb egy pillanatig gyávának lenni, mint halottnak maradni örökké.


A dohányosok is emberek! Csak nem olyan sokáig.


Ha véghezviszed a lehetetlent, a főnököd a napi teendőid közé sorolja majd.


Amíg a körömlakk meg nem szárad, a nő gyakorlatilag teljesen védtelen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzászólás??