2011. máj. 25.

Utolsó mondatok



Micsoda?! Mit nem merek? 


Ha finnyáskodsz, én eszem meg! 


Gyertek gyerekek, itt vastag a jég! 


Ne féljetek, ezek csak gyakorló gránátok! 


Pedig valahova ide ástam azt a gödröt... 


És mi van, ha a kék drótot dugjuk be ide? 


Te mindig hiszel ezeknek a hülye tábláknak? 


Ugyan, drágám! Miért ketyegne egy levél? 


Na figyelj, a filmben így csinálták az oroszlánnal! 


Halló, parancsnokság? A támadásnak vége! Egyedül én maradtam életben. 


Nézd már, Géza! Ez nem egy kézigránát? 


Ez a századik ugrásom! 


Elvtársak! Ne lőjetek! 


Indíthatod a motort! 


...miféle benzinszagot? 


Nyugi. Az ABS ezekben szériatartozék... 


Mit féltek tőle?! Hiszen csak egy gyenge nő... 


Az én lányom nem egy ilyen rongy embert érdemelt volna, mint te! 


Én értek a villanyszereléshez! 


Persze, hogy átvághatod a vezetéket! 


És most megkóstoljuk... 


Taposs bele, még nem jön a vonat! 


Persze hogy steril... 


Tedd már el azt a játékpisztolyt, úgysem ijedek meg! Ugyan már!!! 


Csak akkor támadnak, ha éhesek... 


Mindig ilyen hangja szokott lenni... 


És most megmutatom, hogy kell kibiztosítani a gránátot. 


Nyugi, vége a harcnak! 


Nem is mély... 


Bízz bennem! 


Nyugi, ezerszer vezettem már ilyet! 


Nyugi, tudom, mit csinálok! 


Jövő héten fizetek. 


Ne lőjj, én vagyok! 


Kártyabarlangban: Royal flush! 


Mi van haver, balhét akarsz? Megkaphatod... 


Na, ezt most nem szabad elrontanom! 


Kutyuli-mutyuli... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzászólás??