2011. máj. 16.

Fordítva

- Miért repülnek a madarak délre?
- Mert gyalog lassabban érnének oda.


- Honnan tudja a vak ejtőernyős, hogy közeledik a föld?
- Lazul a kutya póráza.


- Jean! Mászik a kaktusz?
- Nem mászik, uram.
- Biztos nem mászik?
- Biztos, uram.
- Akkor én egy sünt öntöztem meg.


Öreg hölgy bemegy a szex-shopba.
- TTT-tt-tte-sss-ék-k mm-mondani, ááá-áárulna-nak ittt v-vibrá-ttt-ort? 
- Igen, természetesen.
- OO-Olyan nn-nagy ff-feketét i-is?
- Igen asszonyom.
- É-és o-olyat, a-amiben t-ttartós-e-e-elem van?
- Igen olyat is.
- Hh-hogyan k-kkell kik-kikapcsolni?


A postás csenget az ajtón. Egy kisfiú nyitja ki, kezében cigi és egy fél üveg whisky.
- Itthon vannak a szüleid?
- Szerinted?


Amit nem szívesen hallanánk az új kollégiumi szobatársunktól: 
1. Bármit is hallasz, ezt a dobozt soha ne nyisd ki! 
2. Hát... ez se nagyobb, mint egy cella... 
3. Nahát!!! Jó rám az alsógatyád!!! 
4. Csináltam egy kis helyet: Összetoltam az ágyakat. 
5. Tudd meg, hogy Bin Láden igenis él!!! 
6. Nézzd!!! Látom a szobánkat az interneten!!!


Miért jó magyarnak lenni?
1. Nem haragszom meg, ha a szomszédom feljelent, mert tegnap én jelentettem fel őt.
2. Van Suzukink.
3. Sírva tudunk vigadni........


Egy férfi gyónja a bűneit a papnak:
- Vétkeztem atyám. A minap bementem a feleségem munkahelyére. Senki nem volt ott, csak a kolléganője, én elkaptam és megerőszakoltam.
- Hát ez nem volt szép dolog - mondja a pap - még mi rosszat csináltál?
- Atyám, múlt héten, elmentem a feleségem nővéréhez, senki más nem volt otthon, őt is elkaptam, és megerőszakoltam. 
- Ejnye fiam, ez nagy bűn volt - mondja a pap. 
- Ez még semmi atyám. - mondja a férfi. - A múltkor meglátogatott az anyósom, csak én voltam otthon, és azt is megerőszakoltam.
A gyóntatószékből nincs válasz. A férfi vár, vár, szólítgatja a papot, majd benyit, és látja, hogy a pap a pad alá bújt.
- Mit csinál ott atyám? - kérdi tőle a férfi.
Erre a pap:
- Fiam, csak most jöttem rá, hogy nincs a templomban senki más, csak te meg én...


Bemegy a részeg a kocsmába, és italt rendel. A pincér azt mondja neki:
- Uram, azt gondolom, hogy már eleget ivott!
Erre a részeg:
- Fffigyelj, hhhavvver! Már ha-harminc éve i-i-szomm, és még mossst se tudom, mikor elllég. Honnnan tu-tudnád akkor te?


Fiú a szőke lányhoz:
- Figyelj, nem megyünk fel hozzánk bűvészkedni?
- Dehogynem! És mit fogunk csinálni?
- Hát baszunk, aztán te eltűnsz.


A vörös, a barna meg a szőke beszélgetnek.
A vörös mondja: Képzeljétek, mi történt tegnap este! Gondoltam, kényeztetem a férjemet, a Sanyit, letérdelek elé, számba veszem, mikor érzem, hogy a golyói jéghidegek! Nagyon furcsa érzés volt. 
Másnap összefutnak, meséli e barna: Képzeljétek, mi történt tegnap este! Gondoltam, én is kényeztetem a férjemet, a Józsit, letérdelek elé, számba veszem, mikor érzem, hogy az ő golyói is jéghidegek! Tényleg nagyon furcsa érzés volt. 
Harmadnap is találkoznak:
A szőke szemei alatt irgalmatlan kék foltok... Mi történt veled? - kérdi a vörös és a barna. 
Képzeljétek, hogy jártam tegnap este! Gondoltam, a példátokon okulva én is kényeztetem a férjemet, a Bélát. Letérdelek elé, számba veszem, mikor érzem, hogy az ő golyói is jéghidegek! Mondom neki: Drágám, a te golyóid is ugyanolyan jéghidegek, mint Sanyiéi és a Józsiéi! Aztán sötétség...


Nyugdíjasok beszélgetnek.
– A karácsony gyönyörű ünnep – mondja az egyik.
– Szeretkezni mégiscsak szebb élmény! – véli a másik.
– Igaz, de karácsony gyakrabban van.


Kisgyerek kérdi anyukáját a taxiban ülve a Rákóczi tér környékén:
- Mama, mire várnak ezek a nénik?
- A férjükre. – feleli az anyuka. Mire a taxis. – Ejnye asszonyom, hát miért nem lehet annak a gyereknek megmondani az igazat? Hát ku..ák ezek, ku..ák.
- Tényleg azok mama? – kérdezi a gyerek.
- Hát, igen kisfiam.
- És van gyerekük?
- Van kisfiam.
- Mit csinál ilyenkor a gyerekük? 
- Taxit vezet kisfiam.


- Látod azt a két nőt? A barna hajú a felségem, szőke meg a szeretőm!
- Érdekes nekem is, csak pont fordítva!


Egy asszony elkeseredve forgolódik a tükör előtt. Azt mondja a férjének:
- Olyan csúnya, öreg és kövér vagyok. Igazán rám férne, hogy mondj nekem valami dicséretet!
- Nos, drágám, a látásod még mindig nagyon jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzászólás??